Over ons

De afkorting JAM staat voor Jonge (Alleenstaande) Moeders. Stichting JAM is in 2009 opgericht door Lovijah, die toen ook jong moeder was. Zij vond in haar moeder de rots in de branding. Zij heeft Lovijah altijd bijgestaan, adviezen gegeven. Mede hierdoor heeft Lovijah haar opleiding kunnen afronden. Lovijah merkte hoe belangrijk het is om als jonge moeder een vangnet te hebben. Om moeders daarin te voorzien heeft ze Stichting JAM opgericht. De A in de afkorting JAM staat voor alleenstaand. Dat is breder dan alleen een kind zonder partner opvoeden. Je kunt je in verschillende situaties en contexten alleenstaand voelen. Inmiddels is JAM er niet alleen voor jonge alleenstaande moeders, maar voor álle moeders die wel wat hulp kunnen gebruiken.

Inmiddels is Lovijah moeder van drie dochters van 12, 6 en 1 jaar oud. Voor Stichting JAM is ze niet meer weg te denken. Een no-nonsense moederfiguur die de boel op een efficiënte manier up en running houdt. Met veel plezier, positiviteit en passie doet ze dit dag in dag uit. Onder de jonge kinderen van de moeders staat ze bekend als ‘tante’ of ‘Lo’. Dat is toch best bijzonder. De aandacht, tijd en vertrouwensband zorgen er samen voor dat JAM de moeders echt verder kan helpen. En daar haalt Lovijah voldoening uit.

De waarden die je bij stichting JAM terugvindt:

• Inspirerend
  • Samenhorigheid